Kirjoita tähän hakemasi!

4.5.2018
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös farmasiaan suuntautuneen biotieteen alalta

M.Sc. Emrah Yildirin väitöskirja farmasiaan suuntautuneen biotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 11.5.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Physically and Chemically Modified Cellulose for Drug Delivery.

Emrah Yildir väittelee tohtoriksi perjantaina 11. toukokuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Jyrki Heinämäki, University of Tartu, Viro ja professori Ingunn Tho, University of Oslo, Norja. Kustoksena toimii professori Niklas Sandler, Åbo Akademi.

Emrah Yildir on syntynyt 28.7.1986 Istanbulissa, Turkissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 Nisantasi Anatolian High School -koulussa, Turkissa, Bachelor of Engineering -tutkinnon, Istanbul Technical University -yliopistossa, Turkissa 2009 ja Master of Science (Tech.) -tutkinnon Åbo Akademissa 2011.

Emrah Yildir on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 044 973 2686 ja sähköpostitse osoitteesta emrah.yildir@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/154999?locale=lfi

Emrah Yildir

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson