Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös erityispedagogiikan alalta

KM Heidi Hellstrandin väitöskirja erityispedagogiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 7.5.2021.

Väitöskirjan otsikkona on Early Numeracy Development: Identifying and Supporting Children at Risk for Mathematical Learning Difficulties.

Heidi Hellstrand väittelee tohtoriksi perjantaina 7. toukokuuta 2021 klo 13. Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Dieter Baeyens, Katholieke Universiteit Leuven, Belgia ja kustoksena apulaisprofessori Johan Korhonen, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Heidi Hellstrand on syntynyt 26.4.1982 Pietarsaaressa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2001 Jakobstads gymnasiumissa ja kasvatustieteen maisterin tutkinnon 2008 Åbo Akademissa.

Heidi Hellstrand on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 553 1164 ja sähköpostitse osoitteesta heidi.hellstrand@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Heidi Hellstrand

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä. Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.