Kirjoita tähän hakemasi!

19.2.2018
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös englannin kielen ja kirjallisuuden alalta

FM Jennie Öhmanin väitöskirja englannin kielen ja kirjallisuuden alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 23.2.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Interaction in Text and Hypertext: Participant Roles on Corporate Websites.

Jennie Öhman väittelee tohtoriksi perjantaina 23. helmikuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Merja Koskela, Vaasan yliopisto ja kustoksena dosentti Martin Gill, Åbo Akademi.

Jennie Helena Öhman on syntynyt 18.9.1975 Porvoossa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1994 Borgå gymnasium -lukiossa ja filosofian maisterin tutkinnon Åbo Akademissa 2000.

Jennie Öhman on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 0400 848 186 ja sähköpostitse osoitteesta jennie.ohman@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/149341?locale=lfi

Jennie Öhman

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson