Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös biokemian alalta

FM Nitin Agrawalin väitöskirja biokemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 14.9.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Structural characterization of avidins with novel binding properties.

Nitin Agrawal väittelee tohtoriksi perjantaina 14. syyskuuta 2018 klo 12 osoitteessa auditorio Ministeri, Biocity, Tykistökatu 6A, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Narayanaswamy Srinivasan, Indian Institute of Science, Intia ja kustoksena professori Mark S. Johnson, Åbo Akademi.

Nitin Agrawal on syntynyt 25.2.1987 Intiassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon vuonna 2005 Abhinav Bharati High Schoolissa Intiassa ja FM-tutkinnon vuonna 2012 Turun yliopistossa.

Nitin Agrawal on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 530 5758 ja sähköpostitse osoitteesta nitin.agrawal@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: http://www.doria.fi/handle/10024/161486

Nitin Agrawal

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson