Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös biokemian alalta

FM Mia Åstrandin väitöskirja biokemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa keskiviikkona 23.6.2021.

Väitöskirjan otsikkona on Virulence and survival mechanisms in Borrelia and Klebsiella infections – a structural bioinformatics perspective.

Mia Åstrand väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa keskiviikkona 23. kesäkuuta 2021 klo 13. Vastaväittäjänä toimii assistant professor Ronnie Berntsson, Uumajan yliopisto, Ruotsi ja kustoksena yliopistonlehtori Tiina Salminen, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Mia Karin Åstrand (o.s. Strandvall) on syntynyt 2.6.1985 Pietarsaaressa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 Jakobstads gymnasiumissa ja filosofian maisterin tutkinnon 2010 Helsingin yliopistossa sekä farmasian kandidaatin tutkinnon 2016 Åbo Akademissa.

Mia Åstrand on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 350 2027 ja sähköpostitse osoitteesta mia.astrand@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Mia Åstrand

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä. Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.