Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös asenteista Euroopan unionia kohtaan

VTM Thomas Karvin väitöskirja valtio-opin alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 27.9.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Public attitudes towards the European Union. A study explaining the variations in public support towards the European Union within and between countries over time.

Thomas Karv väittelee tohtoriksi perjantaina 27. syyskuuta 2019 klo 12 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa.Vastaväittäjänä toimii dosentti Linda Berg, Göteborgs universitet, Ruotsi, ja kustoksena professori Kim Strandberg, Åbo Akademi.

Thomas Karv on syntynyt 7.5.1988 Mustasaaressa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2007 Topeliusgymnasiet-lukiossa Uudessakarlepyyssä, ja VTM-tutkinnon 2014 Åbo Akademissa.

Thomas Karv on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 755 8805 ja sähköpostitse osoitteesta thomas.karv@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:

Thomas Karv

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.