Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös anoreksiasta ja moraalisesta ymmärryksestä

FL Åsa Slotten väitöskirja filosofian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa keskiviikkona 19.6.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Varför vård? Om anorexi, diagnoser och moralisk förståelse.

Åsa Slotte väittelee tohtoriksi keskiviikkona 19. kesäkuuta 2019 klo 12 osoitteessa Stora auditoriet, ASA, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Hilde Bondevik, University of Oslo, Norja ja kustoksena professori Martin Gustafsson, Åbo Akademi.

Åsa Slotte on syntynyt 7.5.1974 Pedersöressä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1993 Kruunupyyn lukiossa ja FL-tutkinnon 2013, Åbo Akademissa.

Åsa Slotte on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 044 330 4633 ja sähköpostitse osoitteesta asa.slotte@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/169376?locale=lfi.

Åsa Slotte

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.