Kirjoita tähän hakemasi!

Terveyskampus Turku valmistelee uutta strategiaa

Terveyskampus Turku hakee verkostonsa yhteistoiminnalle vahvistusta strategiatyöstä. Alkuvuoden aikana Terveyskampus Turun uusina työntekijöinä ovat aloittaneet kehittämisjohtaja, LT Leena Setälä sekä koordinaattori, VTM Mira Lehti.

Tavoitteena on kehittää Terveyskampus Turkua monialaisena, kansainvälisenä huipputason osaamiskeskittymänä lääketieteeseen, terveyteen ja hyvinvointiin liittyvillä tutkimus- ja koulutusaloilla.

– Terveyskampuksen yhteistyössä on valtava potentiaali, jonka verkoston osapuolet tunnistavat. Kevään aikana tehtävän strategiatyön avulla kirkastetaan yhteinen tahtotila ja linjataan tulevan toiminnan painopisteistä, toteaa Terveyskampuksen strategian valmistelusta vastaava kehittämisjohtaja Leena Setälä.

Terveyskampus Turku muodostaa Suomen suurimman lääketieteen, sosiaali- ja terveysalan sekä teknologian moniammatillisen osaamiskeskittymän, joka tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia koulutus- ja tutkimustoiminnalle, innovaatioille ja yritysyhteistyölle. Terveyskampus Turku -yhteistyössä ovat mukana Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri, Turun yliopisto, Åbo Akademi, Turun ammattikorkeakoulu, Yrkeshögskolan Novia ja Turku Science Park Oy.

– Käytännössä tutkimuksen, koulutuksen ja innovaatiotoiminnan yhteistyötä edistetään Terveyskampuksen johtoryhmässä sekä monialaisissa työryhmissä, joissa on asiantunteva edustus kaikista edellä mainituista organisaatioista, kertoo toimintaa koordinoiva Mira Lehti.

Lisätiedot:

www.healthcampusturku.fi