Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
6.9.2018

Palkintojenjako Åbo Akademin lukuvuoden avajaisten yhteydessä

Palkintoja ja apurahoja jaettiin avajaisten yhteydessä seuraavasti:

Harry Elvingin rahastosta:

Tutkijapalkinto
FT Eva von Haartman saa 5 000 euroa väitöskirjastaan farmasian alalta: Design and evaluation of nanoparticle-based delivery systems: towards cancer theranostics.

FT Linda Bäckman saa 5 000 euroa väitöskirjastaan englannin kieleen ja kirjallisuuden alalta:’Second Generation?’: Language and Identity among Adults whose Parents were Migrants.

KT Heidi Höglund saa 5 000 euroa väitöskirjastaan kasvatustieteen alalta Video poetry: Negotiating literary interpretations. Students’ multimodal designing in response to literature.

Vuoden opettaja -palkinto
:
Vuoden opettajaksi julistetaan julkishallinnon akatemialehtori VTT Sari Pikkala. Palkinnon summa on 5 000 euroa.

Vuoden ohjaaja

Vuoden ohjaajia on kaksi, jotka palkitaan opiskelijoiden palautteen perusteella. Palkinto on 1 500 euroa:

FM Pia Wolff-Helminen, taidehistorian yliopisto-opettaja ja DI, FM Johan Nyman, farmasian yliopisto-opettaja.

Åbo Akademi jakaa kaksi opiskelijastipendiä henkilöille jotka opinnoissaan ovat osoittaneet ”tyydyttävää opintomenestystä ja jotka ovat toimineet Åbo Akademin hyväksi”.

Tänä vuonna 1 000 euron opiskelijastipendit saavat TK Ina Laakso ja KK Christoffer Forsblom.

Ystävällisin terveisin,
Mia Henriksson