Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Palkintojenjako Åbo Akademin lukuvuoden avajaisten yhteydessä

Palkintoja ja apurahoja jaettiin avajaisten yhteydessä seuraavasti:

Harry Elvingin rahastosta:

Tutkijapalkinto

ED Magnus Westerlund saa 5 000 euroa väitöskirjastaan tietojärjestelmätieteen alalta: A study of EU data protection regulation and appropriate security for digital services and platforms.

PsD Francesco Pompedda saa 5 000 euroa väitöskirjastaan psykologian alalta: Training in Investigative Interviews of Children: Serious Gaming Paired with Feedback Improves Interview Quality.

Vuoden opettaja -palkinto

Vuoden opettajaksi julistetaan farmasian yliopisto-opettaja FM Anne Eriksson. Palkinnon summa on 5 000 euroa.

Vuoden ohjaaja

Vuoden ohjaajia on kaksi, jotka palkitaan opiskelijoiden palautteen perusteella. Palkinto on 1 500 euroa.

PD Tom Carlson, valtio-opon ja joukkoviestinnän tutkimusjohtaja sekä FD Pia Sjöblom, biologian ja maantieteen didaktiikan yliopisto-opettaja.

Åbo Akademi jakaa lisäksi kaksi opiskelijastipendiä henkilöille jotka opinnoissaan ovat osoittaneet ”tyydyttävää opintomenestystä ja jotka ovat toimineet Åbo Akademin hyväksi”.

Tänä vuonna 1 000 euron opiskelijastipendit saavat HuK Moa Kola ja TkK Pontus Lindroos.