Kirjoita tähän hakemasi!

Lehdistötiedote

Åbo Akademin lukukauden avajaiset

Lukuvuoden avajaiset ja Street Festival järjestetään Turussa 8.9.2022.

Avajaiset alkavat jumalanpalveluksella Turun tuomikirkossa klo. 14.15, sen jälkeen lukuvuoden avajaisjuhla osoitteessa Rothoviuksenkatu 2, klo 15.15. Ohjelmassa on rehtori Mikael Lindfeltin avajaispuhe, Åbo Akademin Ylioppilaskunnan puheenjohtajan Veera Granrothin tervehdys, Elvings legat -palkinnonsaajien nimien julkistaminen ja musiikkia. Pyydämme osallistujia olemaan paikalla viimeistään klo. 15.05.

Toimitamme medialle Elvings legat -palkinnonsaajien nimet, rehtorin avajaispuheen (ruotsiksi ja suomeksi) ja puheenjohtaja Veera Granrothin ylioppilaskunnan tervehdyksen 8.9. iltapäivällä, avajaisjuhlan jälkeen.

Myöhemmin samana päivänä järjestetään jo perinteeksi muodostunut Åbo Akademin henkilökunnalle ja opiskelijoille suunnattu avajaisjuhla Street Festival, Arkeinin sisäpihalla Tehtaankadulla 2, klo. 16–21.30. Illan aikana yleisö pääsee seuraamaan monipuolista ohjelmaa, sisältäen muun muassa haastatteluja ja keskustelua, Dj Ramia, Uncle Ben’s Pumped Up Friscoa ja tanssiesityksiä.

Tervetuloa mukaan!