Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös työmuistista

M.A. Karolina Lukasikin väitöskirja psykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa maanantaina 6.5.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Studies in Working Memory: Reliability of Measurement, Psychological Correlates, and Malleability to Brain Stimulation.

Karolina Lukasik väittelee tohtoriksi maanantaina 6 toukokuuta 2019 klo 12 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Teresa Bajo, University of Granada, Espanja ja kustoksena Anna Soveri, Turun yliopisto.

Karolina Lukasik on syntynyt 29.5.1991 Krakovassa, Puolassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2009 Public High School no 5 -lukiossa, Krakovassa, Puolassa ja B.A. -tutkinnon 2013 sekä M.A. -tutkinnon 2014 Jagiellonian University -yliopistossa, Krakovassa, Puolassa.

Karolina Lukasik on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 041 721 6603 ja sähköpostitse osoitteesta karolina.lukasik@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/168485?locale=lfi.

Karolina Lukasik

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.