Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös tietotekniikan/ohjelmistotuotannon alalta

MSc Jesús Carabaño Bravon väitöskirja tietotekniikan/ohjelmistotuotannon alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 30.8.2019.

Väitöskirjan otsikkona on A Compiler Approach to Map Algebra for Raster Spatial Modeling.

Jesús Carabaño Bravo väittelee tohtoriksi perjantaina 30. elokuuta 2019 klo 13 osoitteessa Auditorium XX, Agora, Vesilinnantie 5, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti Oliver Schmitz, University of Utrecht, Alankomaat ja kustoksena professori Jan Westerholm, Åbo Akademi.

Jesús Carabaño Bravo on syntynyt 6.5.1990 Córdobassa, Espanjassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2008 IES Luis Carrillo de Sotomayor -lukiossa ja MSc-tutkinnon 2014 University of Granada -yliopistossa, Espanjassa.

Jesús Carabaño Bravo on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 044 912 6939 ja sähköpostitse osoitteesta jcaraban@abo.fi.

Jesús Carabaño Bravo

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.