Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös tietojenkäsittelytieteen alalta

M.Sc. Mojgan Kamalin väitöskirja tietojenkäsittelytieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 23.8.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Formal Analysis of Network Routing Protocols.

Mojgan Kamali väittelee tohtoriksi perjantaina 23. elokuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio XX, Agora, Vesilinnantie 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Peter Csaba Ölveczky, Universitetet i Oslo, Norja ja kustoksena dosentti Luigia Petre, Åbo Akademi.

Mojgan Kamali on syntynyt 18.9.1988 Mašhadissa, Iranissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2006 Bahar pre-university school -lukiossa, Teheranissa ja B.Sc. -tutkinnon 2011 Khaje Nasir Toosi University of Technology -yliopistossa, Teheranissa sekä M.Sc. -tutkinnon 2014 Universitetet i Agder -yliopistossa, Norjassa.

Mojgan Kamali on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 449 6755 ja sähköpostitse osoitteesta mojgan.kamali@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:

Mojgan Kamali

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.