Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös tietojenkäsittelytieteen alalta

MSc Krishna Kanhaiyan väitöskirja tietojenkäsittelytieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 12.6.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Target Controllability of Cancer Networks.

Krishna Kanhaiya väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 12. kesäkuuta 2020 klo 13. Vastaväittäjänä toimii professori Jing Tang, Helsingin yliopisto, ja kustoksena dosentti Eugen Czeziler, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/67670648939?pwd=YlZ5WXJmSEo2cS8xbDdLMWNNbUpzUT09. (Käytännön ohjeet alla.)

Krishna Kanhaiya on syntynyt 1.1.1987 Ranchissa, Intiassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2005 St. Xavier’s College -lukiossa, Ranchissa, Intiassa, ja BSc-tutkinnon 2008 Ranchin yliopistossa, Ranchissa, Intiassa, sekä MSc-tutkinnon 2011 Birla Institute of Technology -yliopistossa, Ranchissa, Intiassa.

Krishna Kanhaiya on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 046 542 3024 ja sähköpostitse osoitteesta krishna.kanhaiya@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/177452?locale=lfi.

Krishna Kanhaiya.

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman yllä olevaa linkkiä ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Väitöstilaisuuden aikana yleisön tulee varmistaa, että oman laitteen mikrofoni on mykistettynä ja että kamera ei ole päällä.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon.

Huomioi, että yleisö ei saa esittää mahdollisia teknisiä ongelmia koskevia kysymyksiä.