Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös silminnäkijälausunnoista

FM Thomas Nymanin väitöskirja psykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa keskiviikkona 3.6.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Witnessing an Unfamiliar Person: The Effects of Distance, Lighting, Age, Line-up Type, and Line-up Position on Eyewitness Accuracy.

Thomas Nyman väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa keskiviikkona 3. kesäkuuta 2020 klo 13. Vastaväittäjänä toimii professori Colin Tredoux, University of Cape Town, Kapkaupunki, Etelä-Afrikka, ja kustoksena professori Pekka Santtila, New York University, Shanghai, Kiina.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/68728079505. (Käytännön ohjeet alla.)

Thomas Jonathan Nyman on syntynyt 1.8.1984 Turussa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2003 Kemiönsaaren ruotsinkielisessä lukiossa, filosofian kandidaattitutkinnon 2010 Åbo Akademissa ja filosofian maisterintutkinnon 2011 Åbo Akademissa sekä psykologian maisteritutkinnon 2015 Åbo Akademissa.

Thomas Nyman on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteista thomas.nyman@abo.fi ja tn1175@nyu.edu.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/177366?locale=lfi.

Thomas Nyman

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman yllä olevaa linkkiä ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Väitöstilaisuuden aikana yleisön tulee varmistaa, että oman laitteen mikrofoni on mykistettynä ja että kamera ei ole päällä.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon.

Huomioi, että yleisö ei saa esittää mahdollisia teknisiä ongelmia koskevia kysymyksiä.