Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös lämpö- ja virtaustekniikan alalta

MSc (Tech.) Mauricio Roche Tabatan väitöskirja lämpö- ja virtaustekniikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 2.10.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Modeling and Analysis of Blast Furnace Drainage.

Mauricio Roche väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 2. lokakuuta 2020 klo 13. Vastaväittäjänä toimii emeritusprofessori Rob Boom, TU Delft, Hollanti, ja kustoksena professori Henrik Saxén, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/61796286743?pwd=T2JINnBVNnBoS3kvQTVzbXNFZEtGZz09. (Käytännön ohjeet alla.)

Mauricio Roche Tabata on syntynyt 9.6.1988 Venezuelassa. Hän suoritti MSc Chemical Engineering -tutkinnon 2011 Universidad Simón Bolívar -yliopistossa sekä MSc Process Industry Business Management -tutkinnon 2015 University of Warwick -yliopistossa, Isossa-Britanniassa.

Mauricio Roche on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 095 373 ja sähköpostitse osoitteesta mauricio.rochetabata@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/178002?locale=lfi.

Väittelijästä ei ole kuvaa.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.