Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös koulukisaamisesta ja arkiväkivallasta

KM Paula Larssonin väitöskirja kasvatustieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 25.10.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Vardagsvåld, mobbning och mobbningsförebyggande arbete i svensk skolkontext.

Paula Larsson väittelee tohtoriksi perjantaina 25. lokakuuta 2019 klo 13 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii dosentti Camilla Hällgren, Umeå universitet, Ruotsi, ja kustoksena professori Kristina Ström, Åbo Akademi.

Paula Larsson on syntynyt 5.10.1969 Santiago de Chilessä, Chilessä. Hän suoritti KM-tutkinnon 2009 Uppsalan yliopistossa, Ruotsissa.

Paula Larsson on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 73 060 8866 ja sähköpostitse osoitteesta paula.larsson@hig.se.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/171447?locale=lfi.

Paula Larsson

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.