Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös kirjoittamisen ja lukemisen eksistentiaalisista ja eettisistä ulottuvuuksista

FM Natan Elgabsin väitöskirja filosofian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Literacy, Historiography, and the Ethics of Writing About the Absent Other: On Responsibility Toward the Past.

Väitöstilaisuus järjestetään tiistaina 22. marraskuuta 2022 klo 14 osoitteessaa Stora auditoriet, ASA-talo, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti, yliopistonlehtori Victoria Fareld, Tukholman yliopisto, Ruotsi ja kustoksena dosentti, yliopistonlehtori Hugo Strandberg, Åbo Akademi.

Natan Elgabsi on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta natan.elgabsi@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa. Vain tietyt osat väitöskirjasta julkaistaan Doriassa myöhemmän kaupallisen julkaisemisen johdosta.