Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös kehityspsykologian alalta

VTM Taalia Khanin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 10.12.2021.

Väitöskirjan otsikkona on Husbands and Mothers-in-law as Perpetrators of Domestic Aggression against Married Women in Pakistan.

Taalia Khan väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 10. joulukuuta 2021 klo 11. Vastaväittäjänä toimii emeritaprofessori Helen Cowie, University of Surrey, Iso-Britannia ja kustoksena dosentti Karin Österman, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Taalia Khan on syntynyt 1989 Lahoressa, Pakistanissa. Hän suoritti valtiotieteen maisterin tutkinnon 2013 Åbo Akademissa.

Taalia Khan on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +92 345 545 6007 ja sähköpostitse osoitteesta taalia.khan@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Taalia Khan

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä. Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.