Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös hoitotieteen alalta

TTM Lillemor Östmanin väitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 27.8.2021.

Väitöskirjan otsikkona on Hantera frihet och ansvar – om unga personers liv, hälsa och behov av stöd.

Lillemor Östman väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 27. elokuuta 2021 klo 12. Vastaväittäjänä toimii professori Britt-Marie Lindgren, Uumajan yliopisto, Ruotsi ja kustoksena professori Lisbeth Fagerström, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Monica Lillemor Östman on syntynyt 27.5.1973 Sulvassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1992 Korsholms gymnasiumissa ja filosofian maisterin tutkinnon solubiologian alalta 2000 Åbo Akademissa sekä terveystieteiden maisterin tutkinnon 2012 Åbo Akademissa.

Monica Östman on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 76 391 7323 ja sähköpostitse osoitteesta lillemor.ostman@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Lillemor Östman

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä. Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.