Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös fysikaalisen kemian alalta

TkL Anne Norströmin väitöskirja fysikaalisen kemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 8.11.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Adsorption of Silane Coupling Agents on Glass Fibre Surfaces.

Anne Norström väittelee tohtoriksi perjantaina 8. marraskuuta klo 13 osoitteessa auditorio Ekwall, Gadolinia, Porthaninkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Erkki Levänen, Tampereen yliopisto, ja kustoksena professori Jouko Peltonen, Åbo Akademi.

Anne Norström on syntynyt 19.6.1966 Hyvinkäällä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1985 Vehkojan lukiossa Hyvinkäällä, ja DI-tutkinnon 1993 sekä TkL-tutkinnon 1997 Åbo Akademissa.

Anne Norström on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 355 0365 ja sähköpostitse osoitteesta anne.norstrom@gmail.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/172581?locale=lfi.

Anne Norström

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.