Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös fysiikan alalta

Rafael Martinho Vieira.
Rafael Martinho Vieira

M.Sc. Rafael Martinho Vieiran väitöskirja fysiikan alalta  esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Exploring magnetocaloric materials by ab-initio methods.

Väitöstilaisuus järjestetään 26. huhtikuuta 2024 kl. 9.00 (ruotsin aikaa) osoitteessa Häggsalen, Ångströmlaboratoriet, Lägerhyddsvägen 1, Uppsala, Ruotsi. Vastaväittäjänä toimii Dr. Markus Gruner, Universität Duisburg-Essen, Saksa ja kustoksena Dr. Heike Herper, Uppsalan yliopisto, Ruotsi. Väitöstilaisuutta voi seurata myös etänä (passcode: coolmagnet).

Tohtorinväitös on osa kansainvälistä kaksoistutkintoa yhdessä Uppsalan yliopiston kanssa.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.