Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös fysiikan alalta

FM Johanna Grönqvistin väitöskirja fysiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 16.11.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Strong Coulomb Coupling In Graphene – Microscopic theory of a many-body ground state and its excitations.

Johanna Grönqvist väittelee tohtoriksi perjantaina 16. marraskuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ekwall, Gadolinia, Porthaninkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Mikael Fogelström, Chalmers tekniska högskola, Ruotsi ja kustoksena professori Markus Lindberg, Åbo Akademi.

Johanna Helena Grönqvist on syntynyt 8.4.1982 Espoossa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2001 Borgå gymnasium -lukiossa ja filosofian maisterin tutkinnon Åbo Akademissa 2006.

Johanna Grönqvist on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +31 6 1102 5388 ja sähköpostitse osoitteesta johanna.h.gronqvist@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/163705?locale=lfi

Johanna Grönqvist

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson