Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös κ-karrageenin käyttökelpoisuudesta koulutuksessa, valistustyössä ja kemiallisissa puutarhoissa

Anna Fogde

FM Anna Fogden väitöskirja fysikaalisen kemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Utilizing κ-carrageenan hydrogels in teaching, outreach and chemical gardens.

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 4. elokuuta 2023 klo. 13 osoitteessa auditorio Argentum, Aurum, Henrikinkatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Jitka Čejková, University of Chemistry and Technology Prague, Tšekki ja kustoksena dosentti Thomas Sandberg, Åbo Akademi.

Anna Fogde on syntynyt 1987 Maarianhaminassa, Ahvenanmaalla. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 045 7342 1193 ja sähköpostitse osoitteesta anna.fogde@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.